Packad

Jag packar och packar så jag känner mig berusad. Packad. He he.

 

Jag pausar ideligen med att lägga några ord på Wordfeud. Chattar med obekantingar. Bl a med en 45-årig snubbe, produktchef inom kyla och värme, som är på väg hem från semester med sin son. De har varit i Paris och ska hem till Göteborg. Eller med en nästan jämnårig kvinna i Surahammar som är febersjuk och tröstar sig med Wordfeud. Om henne vet jag att hon är personlig assistent, har en dotter vars kusin heter samma som jag gör i förnamn och att dottern inte lever längre. Ganska mycket vet jag på bara några korta chattande ord. Det här är lite roande i det tröstlösa packandet.

 

Igår la jag ut en bild på arkitekturböcker på Facebook. De har redan idag bytt ägare. En bokhög mindre att befatta mig med. Snabbt och enkelt.

 

Där i bakhuvudet mullrar tankarna om hur jag ska få till det med själva lägenhetsköpet om mitt radhus inte hunnit säljas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0