Bilblind eller inte

Nu ska jag ta min lille färgglada hyrbil och turista i Drottningstaden.

Jag lär inte kunna missa den om jag parkerar den bilvimlet. Fullt så bilblind är jag inte. Här är den fotad utanför den lägenhet jag tillfälligt hamnat i i centrala Kungälv.

 

Gjorde en tur i och runt Kungälv igår. Himmel vilket gulligt samhälle det är, i alla fall bitvis. Vackra omgivningar.

 

Samtidigt bär jag på en förälskelse - har hittat en lägenhet i centrala staden som är "min". Dessutom inom min prisnivå. I alla fall utgångspriset. Den lär vara attraktiv för fler än mig, så det är nog bara till att göra sånt jag är bra på, dvs att vara förälskad i det ouppnåeliga. I smyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0