Tunga grubblor

Grunnar på det här med att vara anonym. Igen. Vet inte hur ofta dessa tanker kommer till mig.

 

- Skulle vilja blogga öppet, faktisk. Jag skulle vilja berätta vem det är som har en så fin Gård och Trädgård.

 

- Men jag vill ju fortfarande inte vara sökbar med mitt namn kopplat till blåscancer och cancerutredning!

 

- Hur gör jag?

 

Jag ser ingen annan råd än att börja en ny blogg.

 

- Och vad gör jag då med den här bloggen? Ska jag skriva i den bara då jag är cancersjuk eller åtminstone under cancerutredning? Det känns ju för himla trist. Ska jag lämna den helt? Men hur blir det då med mitt behov av att skriva av mig den frustrationer jag är i under ovannämnda tillstånd? Ska jag skriva två parallella bloggar, en anonym och mer heltäckande och en öppen? Men det är ju bara för jobbigt!

 

- Lösningen? Den har jag inte kommit på än.

 

Det här är verkligt TUNGA frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0