Jag är fan ta mig en stjärna

Just nu är jag väldigt nöjd med mig själv. Jag är har vänt ut och in på mig, överträffat min förmåga med hästlängder och kommit till en ny komplicerad klarhet.

 

 

Ungefär som den här stjärnan. Det jag försöker säga är att jag har klarat av nåt som för mig är svårt, otrevligt, obegripligt och jag-vet-inte-vad. Ouppnåeligt, på någe vis.

 

Andra kan tycka att det är en baggis. Men det tycker inte jag.

 

Jag har, alldeles själv, inaktiverat två betalkort, aktiverat ett annan nytt kort och fått Handelsbankens app till mobilen att funka. Har till och med, via appen, gjort en överföring mellan två konton. HURRA.

 

Det här har jag gruvat mig för i månader, men nu så.

 

Vidare har jag löst mitt likviditetsproblem.

 

Därmed antar jag stjärnstatus i mitt eget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0