Rikedom

Jag får kommentarer på min serie om Konsten att leva med mig själv. På Fejan, på mail och några kommenterar också i bloggen. Kommentarerna gör gott. Nu börjar jag också förstå vad som är så välgörande.

 

Flera av mina läsare finner det underhållande. Inte för att jag är rolig, utan för att situationen som sådan är rolig. Det kunde gällt vem som helst av oss. Igenkänning.

 

Igenkänningen är välgörande för mig. Jag är inte ensam om att hamna i såna här bryderier och jag är förmodligen inte ensam om att känna mig dum. Det gör mig gott - men är väl i stort sett en katastrof för mänskligheten att vi går omkring och känner oss ställda och dumma. Å andra sidan är det en källa till skratt och det är väl inte fel. Vilken rikedom!


Kommentarer
Postat av: vildhunden

Skoj att se att det går bra för dig i din "nya" stad. Du klarar tekniken mycket bättre än vad jag skulle göra. Jag sitter still i båten med en "urgammal" Power Mac och en tio år gammal Nokia telefon. :-D



Ha det gott och lycka till i fortsättningen!

2012-01-23 @ 18:51:51
URL: http://vildhunden.wordpress.com
Postat av: Kontext

Hej Vildhund. Trevligt med dina uppmuntrande rader. Ha det så gott själv.

2012-01-24 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0